Aktiviteter i Roskilde og Omegne Fugleforening

Vi mødes igen her i efteråret og vinteren igennem på kildegården

Helligkorsvej 7 4000 Roskilde lokale 108 1. sal

Medlemsmøde:

Mandag d. 2 november 2015 kl. 19,00

Her i november vil naturfotograf Willi Elkorn Larsen Hillerød, komme og vise sine naturbilleder, der især vil fokuserer på de nordiske fugle i syd Sverige og Danmark. Willi vil fortælle os om oplevelserne han har haft i forbindelse med optagelsen af fuglene.

Forfald.

Willi har her til aften oplyst mig om at han er blevet forhindret i at komme og vise os sine naturbilleder, i morgen aften mandag d. 2 november. Vi må derfor selv stå for aftenens indhold.jeg har fundet CD`r frem med fugle fra Australien og Afrika, som vi evt. kan se.

Vi kan også se lidt på foreningens fremtid, da vi snart har generalforsamling hvor vi skal finde en ny formand for foreningen.Vi kan også begynde at tale om næste års fuglemarked ude på Open Arena (tidligere Dyrskuepladsen)

Formand: - Jan Nørgaard - Tlf: 4635 9920 - E-Mail: mail@roskildefugleforening.dk

Bank: Nodea konto nr.: 2105 0746 854 102